Det har gått ett par timmar och mitt rum är inte rent. Så jag tror att det inte blir av med städningen.

Här är en lista:
  • Ätit kragstagulasch
  • Fått vattenkylning som ska installeras imorgon
  • Ska blogga en till gång innan jag lägger mig
  • Jullov
  • Julmat
  • Nyår?
  • Presenter
  • johanrothoff.com
  • sleepingisgivingin.se
  • Sara
  • Breathe owl Breathe
Om ni vill ha något mer på listan får ni kommentera. Det är något fel med vissa webbläsare som gör att man inte kan kommentera!!! Ska fixa det nu hade jag tänkt, som tillfällig lösning får ni två knappar att trycka på. Det borde funka.


Finaste presenten, från tomten. Har alltid önskat mig ett par alldeles egna 3.5or.

Nej nu ska jag stoppa upp något hårt och kallt i min andra favorittjej, Bianca. Hon kommer nog att njuta av det jag ger henne, för hon har inget val.

PS. Jag kom på att det här hade kunna vara två inlägg egentligen, men sån är inte jag. Hej då.

6 kommentarer

Johan af Bloggarson

27 Dec 2010 00:56

funkade

Hemlig

27 Dec 2010 00:56

Du är bra.

Johan

27 Dec 2010 00:58

vem är du?

Hemlig

27 Dec 2010 00:59

Det kan man allt ta och fråga sig.

Erik

27 Dec 2010 10:29

Vad har du gjort med bilden? :O

lin1

02 Jan 2011 23:36

bloggaaaaaaaaaaaah råååååååh

Kommentera

Publiceras ej