Nu tänker jag vara vågad och pröva en sak som jag inte har gjort på ett tag: Jag tänker ha samma färg på mina skor. Vågar jag det? Kommer jag att smälta in bland alla ultranormala, ultraocoola människor? Jag vet, jag ska ta det lugnt med mina sammafärgade skor. Jag vet vad jag ger mig in på. Önska mig lycka till så ses vi om ett par timmar. Om jag har överlevt, det vill säga.

PS. Jag märkte också något kul när jag pluggade fysik. Man kan spela free play på doffe. Då kan man leka hur mycket man vill! Jag kom upp till massor av blå planeter. Det var kul. Jag flög som en riktig delfin.

1 kommentarer

Erik

02 Jun 2010 00:02

JAG KOM PÅ HUR DU KAN FÅ FOLK ATT KOMMENTERA DINA INLÄGG. :D



Lägg kommentatorfältet på framsidan också, så man inte behöver klicka sig till den. :(

Kommentera

Publiceras ej