För då får man godis i ett ägg! Och då kan man kolla på Jesus Christ Superstar, i år kanske blir första året som jag ser hela. Och då har man ledigt, då kan man gosa på morgonen med sin flickvän huuuur länge man vill. Så det så.

Jag hade en fullspäckad helg, jag såg på bio, höll i en banderoll, åt middag hos Saras farföräldrar, åt burrito till frukost, gick på konsert och gick på en skiva. Jag har nog aldrig gjort så mycket på så kort tid, jag brukar mest sitta vid datorn och fundera på nya inlägg till bloggen.

Idag ska jag på skiva igen, fast idag är det ett tema och några hundra meter närmare Östermalmstorg. Skivan igår var det massor av fjortisar, det var spännande. Alla hade kostym eller kort-kort och alla dansade. Som tur var fick jag skjuts hem så jag kunde sova med Sara, idag har jag nog inte den turen. I alla fall så ska jag och Erik klä ut oss till Blues Brothers.

Vi kommer ha theme music:


Jag tänker ladda upp en bild sen när jag har en. C ya.

1 kommentarer

din tjej Sara.

23 May 2011 19:08

kan du inte blogga lite? snälla.

Kommentera

Publiceras ej