Jag är förkyld och borde inte blogga egentligen. Man ska ju inte anstränga sig när man är sjuk, bara ligga och kolla på tv. Tyvärr så är jag helt ensam i huset, Erik och Anna lämnade mig och jag skyller allt på dom. Men det är vid såna här tillfällen man hittar sina riktiga vänner. Så snart ska jag bänka mig framför melodifestivalen och chilla galet. Det är jag, herr Budweiser (Han är tydligen kung) och herr Pringles.


Mr. M&ms kanske också vill kolla.

Det som är läskigt med att vara ensam hemma är att man kan höra konstiga ljud och man vet inte vad det är. Jag vill ju inte att någon konstig yxmördare ska komma och förstöra melodifestivalen för mig.

Nu börjar det om 5 minuter, så jag måste dra. Vi hörs.<3

2 kommentarer

Erik

19 Feb 2011 20:12

GE TILLBAKA MINA M&MS!!!!!!!!!!!

johan

19 Feb 2011 21:35

så drack man två starporamen och åt godis ;pP;pPP;P,pP;P

Kommentera

Publiceras ej