i mitt lilla rum. Det är mamma som snarkar. Vem vet, det är något som prasslar där ute också. Så om mitt inlägg slutar abrupt, ring 112. Som ni förstår är jag den sista som är vaken av fam andersson + rothoff för tillfället. Vi sover dessutom i samma rum, så jag försöker inte väcka dom med mina knapptryckningar. Så nu är ju kanske inte det bästa tillfället att få för sig att blogga. Men det var 1 vecka, 2 dagar sedan mitt senaste inlägg. Shame on me.

Lite btw sådär, man vet att man är på landet när man måste slåss med de sk småkrypen, små är de ju inte. Slet en myra i två delar, den dog inte. Men mamma hjälper mig, i sin sömn dammsuger hon upp alla kryp. Tack mor.

Det jag vill att ni frågar är hur jag har det, vad jag gör här. Visa uppskattning. Modebloggerskor är modebloggerskor för de ska få uppskattning. Vill ha min uppskattning, bitches.

Ligger här i mina Puma-brillor, Emilio-kalsonger och Blues Brothers t-shirt. Känner mig inte vacker. Mitt hår är kort också, Patricia fixade det. Saknar lite mitt hår. Ska inte klippa mig på 6 månader nu. Kommer ha massor av smaskigt att berätta för henne då. Så, positivt är det väl.

I Målerås har vi (Jag, mamma och pappa) fikat på lokala bageriet (godaste mackorna någonsin ever), badat (ska bada minst en gång per dag), plockat blåbär (tänkte satsa på 1 liter om dagen, men, palla), sett tysken, lyssnat på Om nashi me och allmänt chillat galet. Falukorv är gott, för alla vet ju att stora korvar är de smaskigaste korvarna. Inte sant Joel? Inte lille Erik.

Det är skönt att chilla galet, men Erik får leva livet i Göteborg och se på Timo (Spela Beck) och Mumford & Sons. Så, det är okej det med. Man gör konstiga saker när man är ensam. En bild jag skickade till Sara kan intyga, att ja, så är fallet. Funderar på att ta vår uppblåsbara båt, åka ut i sjön och blogga från den. Och jag badar bäst naken. Mitt nipslip i ett föregående inlägg fungerade inte, kanske ett cockslip når längre? Vi får väl se.

Nu har en bilmotor tagit sig in i lilla stugan. Tror inte jag väcker föräldrarna så lätt. Nu blir det mycket text för er. Har inte så många bilder att ge, shoppade inget i Nybro. Salty dog har stängt. Aj. Finns säkert något mer att säga, men jag ska upp imorgon. Vi får sova ganska mycket, idag gick jag upp 8. Skönt med sovmorgon.
Det blir nog mer imorgon. Puss på er. Önskar er all lycka i världen.

2 kommentarer

saran

13 Aug 2010 14:49

vilket fint inlägg. men vill inte ha cockslip :(

Random tiei

15 Aug 2010 19:48

Vi vill a cockslipp!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej