På måndag börjar skolan, det betyder att sommaren är slut. Då kan man reflektera över vad som har hänt under detta sommarlov. Det är sånt jag gör mycket i huvudet, utan er.

Men annars ska det bli lika tråkigt som alltid att börja skolan, tråktråktråk. Jag ska kanske gosa en fin människa imorgon, Joel. Beror på. Sen ska jag gosa med min flickvän också, en helt annan sak.

Letade febrilt efter sladden, ingenstans. Inte ens i Saras väska. Då är den hos Sara. Sara hade lämnat en fin present i min väska märkte jag, tack Sara.

Det är så jobbigt när bloggare tipsar om dålig musik (Kanske inte dålig, men inte ens smak) men In an aeroplane over the sea av Neutral Milk Hotel är mitt favoritalbum någonsin. Tänk er en jättekonstig dröm, något som gränsar på en mardröm, men är ändå så fin och den sätter sina spår. Den är lite läskig, inte musiken, den är jättebra, lugn och fin. Inte hårddrock. På något konstigt sätt. Lyssna inte på den, kanske egentligen, om ni vågar. Eller något. Klockan är sent.

Har fortfarande inga bilder. Daaaaisy. Daaaaaaisy.

1 kommentarer

Smartis

22 Aug 2010 10:14

Hade sara lagt en turd i din väska? ._.

Kommentera

Publiceras ej