Klockan är 17.19 och här är er tredje överraskning.

Ni slog mig, er tystnad tog mig för hårt. Jag kände era blickar så här gör man för att bilderna i bloglovin. Men jag sa ju att det var långt, svårt och väldigt haxxigt. Ni behöver kunskaper inom blogg.se API:et och kunna mekanikerna bakom RSS-flöden. Hur de skickar ut innehåll och sånt. Allt det här har jag behövt lära mig av mig själv, så jag vet inte ni kanske kan ta bort hela bloggen om ni gör fel. Jag höll på att göra det förut, bara genom att trycka på fel knapp.

Så gå och hämta en stor kopp kaffe och kanske en bulle, för nu kör vi.

Först, logga in på blogg.se och gå in på din bloggs inställningar. Sedan tryck


Spara inställningarna och sen är du klar.

Grattis, allt är över. Nu har ni era dumma bilder i era fåniga bloglovinprofiler. Det tog mycket av mig ska ni veta. Så nu vill jag ha något stort tillbaks. Ni kan kollektivt samla ihop pengar för att få in en länkning i någon storblogg. Jag har redan kommit in i en annan stor blogg. Jag tror inte hon vet det än.

Men då säger vi så. Hörs senare. Kram kram

Kommentera

Publiceras ej