Igår hade jag varit ihop med min första, enda och bästa flickvän i 10 månader. Jag är minst lika kär i henne idag som jag var när jag stalkade hennes blogg för 1 år sedan. Hon är det bästa jag har, så ingen får ta henne ifrån mig. Och jag är ganska säker på att utan henne så skulle jag inte kunna existera längre.

Jag fick just ett SMS från henne där hon sa att hon vann sin innebandymatch, är inte det bevis nog? Min flickvän är bäst.

Och här är några bilder där vi äger alla andra par rent allmänt på att vara ett par



Så, där ser ni. Vi är bäst.

2 kommentarer

ssssarki

05 Dec 2010 13:17

jag tycker att det är du som är bäst. och så gillar jag den andra supermycket trots att den är grov för den är så himla festivalig.

Erik

05 Dec 2010 18:07

Ni är ju fortfarande lika snuskiga.

Kommentera

Publiceras ej