Jag har precis sett Starke Man och druckit glögg. Så man kan säga att det här är fyllebloggning. Om ni vill att jag fyllebloggar om något speciellt så tar jag emot frågor och liknande. Men jag tror ni inte hinner fråga något för jag ska gå och lägga mig tidigt, som ni förstod av titeln. Men först måste jag se på dagens avsnitt av Gyllene Knorren. Har inte sett den än.

Och jag var inte seriös om fyllebloggningen. Om jag blev full av en kopp glögg skulle Louise bli besviken. Som hon och Erik drack igår på julbord (Med familjen), hörde jag: vodka, whiskey, baileys, öl, nubbe, glögg. Dom drack nog det mesta. Men jag fick nöjet av att dricka mina (MINA EGNA) folköl. Kändes bra. Blev så packad. Kunde knappt stå.

Ibland får jag ett enormt kli i benen. Som nu, vet inte varför. Jag vill göra något åt det. Men jag kan inte. Det är säkert någon som vet vad man kan göra åt saken. Tycker bara det är jobbigt. Någon borde säga till mig vad jag ska göra, känner jag. Känns som att det är något som vill ut. Men det går ju inte. Jag har ju bara massor av ben där inne.

Jag kommer inte på något mer att blogga om, så istället för att komma i julstämning gjorde jag en bild.


Tredje advent. Snart jul. Längtar.

Jul är min favorithögtid. Varför? För då kan man sitta framför datorn utan att svettas och ha ångest.

Med den sanningen säger jag, sov gott era svin (arpare).

Kommentera

Publiceras ej