Orkar inte hålla reda på alla era överraskningar, någon är det och klockan är 18:43.

Här sitter jag, med Kentucky Fried Chicken från London i handen, det var en present fån mamma och pappa. Det smakade lite sunkigt, precis som KFC ska smaka alltså. Man kan säga att det var min lunch, för som sagt har jag inte ätit någon lunch, för vi har ingen lunch. Men till middag fick jag reda på att vi ska äta spaghetti med köttfärssås vilket jag inte alls är taggad på. Jag har inte ätit något supergott på flera miljoner år.

Eftersom jag tycker extremt synd om mig själv just nu, funderar jag på att gå lägga mig i sängen hopkurad som en boll och gråta lite. Men jag hittade just en ficklampa, som kan underhålla mig ett tag.

Med dom här små överraskningarna så tänkte jag kanske ge er lite rolig information om mig, men jag vet inte vad det skulle vara. Så ni får en bild på mig istället, vet att ni älskar dom.


Posar lite kanske, men jag var inte så beredd på att bli fotad. Jag stod bara där och chillade.

Kommentera

Publiceras ej