Klockan är 16:51. Dags för andra presenten!

Nu när jag ändå sitter här tänkte jag skryta lite om hur jag har det, sitter nämligen och käkar Polo och har fotat lite. Men jag är ju ingen fotograf. Det är ju bara Sara som har lärt mig hur man gör med fotomanicken (men never mind det, för hon gör ju bara sitt bästa!)


Här är min utsikt, lyckades inte få en bild på både himlen och datorn så jag photoshoppade megapixlarna ur bilden. Köttade verkligen den, slutartiden kommer aldrig vara densamma.


Hur mitt skrivbord står, rummet blir mycket bättre nu. Men folk kan se mig och vad jag gör från gatan. Så det är ju lite läskigt för när man ska gå och fundera (lite) aldelles privat. Den här bilden är också helt styckad ur sitt bländartal. Kurvorna togs fram och RGB-värdet dödades verkligen. Slaktad kan man säga.


Och här är en bild på mig och Saras sovtröja. Som hon inte brukar sova i. Men den luktar Sara (inte creepy). Den här bilden behövdes inte photoshoppas, jag är ju med i den. Alla bilder där jag är med brukar alltid bli perfekta. Måste var mitt söta ansikte.

Ge mig nu mina dagliga komplimanger, annars blir jag sur.

1 kommentarer

Erik

02 Dec 2010 19:57

Retard

Kommentera

Publiceras ej