Nu när det ändå är juletid så är det ju dags att ge bort saker, så får man den där känslan av välbehag för sig själv som hela julen handlar om, fast man låtsas att den inte gör det. Så jag hade tänkt ge bort lite inlägg! Dom är tidsinställda att publiceras under dagen och kommer spruta ut lite då och då, här och var. Just nu är det två inlägg på gång, men om ni är snälla skriver jag fler. Och med snälla menar jag kommentera. Inget här i livet är gratis, inte ens på julafton.

Och en liten försmak av det som komma skall:

Här ser ni min bloglovin, den lägger upp mina bilder direkt på hemsidan.


Vissa bloggar har det (typ blogspot-bloggar) men inte blogg.se-bloggar om man inte hackar lite. Det finns säkert tusentals guider på miljontals fjortisbloggar på hur man gör det här, jag vet ju inte för jag läser inte fjortisbloggar.

Men om ni vill veta hur man gör får ni banne mig ta och säga till. För det är jättesvårt att göra och jag orkar inte skriva ett helt inlägg om det. Ni kan få det av mig, som en liten tack för att jag är bäst.

Ha så kul med att uppdatera sidan för att se om inläggen har publicerats! Förstör inte servrarna bara. Blogg.se blev så arga på mig sist.

Kommentera

Publiceras ej