Så därför har vi denna dag planerat vår resa. Sara har tillverkat en lite reseguide utav ett A3-papper som hon har fyllt med nördvändig fakta. Vi stavade fel på de som hyr ut lägenhetens namn, så dom får inte se den fina guiden.

Vi ska shoppa loss i Paris har vi bestämt, gå på alla de högklassiga affärena i modehuvudstaden. Gucci, Versace, Armani, vad mer behöver jag säga. Det är nu allt mitt hårda slit ska löna sig. Vi hade tänkt att vi köper en extra resväska till resan hem där vi har alla våra märkesplagg. Jag tänker också leta efter ett par nya glasögon (Armani), kanske någon ny piké. Blir redigt snyggt.

Sen ska vi göra allt det kulturella i Paris. Gå på starbucks, äta kentucky fried chicken, kolla i Apple-store, rent allmänt chilla galet. Vi kommer ha det bra.

Här har vi en dramatisering:


Som ni ser kommer vi ha det jättebra.

2 kommentarer

Erik

18 Jul 2010 18:15

Kan ni köpa lite KFC till mig, pleaaaaaaaaaaase? Hot Wings på Gyllene Gåsen räcker inte ._.

Erik

18 Jul 2010 18:16

Jag kom på varför det är jobbigt att kommentera på blogg.se-bloggar. För att kommenteringssystemet suger dasse. Du borde lägga in http://disqus.com/ eller något istället. Vi kanske kan pröva???

Kommentera

Publiceras ej