Till att börja med tänkte jag säga att jag borde egentligen städa mitt rum, skulle gjort det i torsdags (förra veckan). Det blev aldrig av. Vilket suger eftersom jag borde göra det, ganska mycket. Men livet rullar på ändå. Har en hög på golvet som jag flyttar till sängen på dagen, och flyttar till golvet på natten. Rutinen funkar bra,

Jag var på fotboll idag, såg AIK möta Rosenborg BK i Champions League kval. Sög ju också ganska mycket pung, AIK förlorade. Norrmän alltså.

Sen blev jag snäppet gladare när jag kom hem (gladare?), eller jag fick en kompis att vara deprimerad med. En kär vän, har kommit ur the Matrix och tillbaks, slagits mot djävulen och överlevt. Ingen mindre en Keanu Reeves. Från och med nu när jag känner mig nere, ska jag slänga en blick på Keanu och tänka "Jag har det nog inte så dåligt, trots allt". Tack Erik.


1 kommentarer

Erik

29 Jul 2010 01:06

Ser inte alls photoshoppat ut. Go papper :D

Kommentera

Publiceras ej