För exakt en vecka sedan var jag på grönan med mina små polare, jag tyckte att ni skulle få ta del av den upplevelsen. För det var sannerligen en upplevelse, eller hur kamrater?

Här har vi dem, vackra små pojkar:


Målet med dagens besök var att alla skulle ligga. Inte lyckat grönanbesök om ingen får ligga. Och finns det ingen anledning till varför de två pojkarna inte skulle få ligga? Förutom deras ansikten då. Om man har tur kanske man träffar den person man vill spenderar resten av sitt liv med, Eriks svar till det: "Det finns risk för det". Sannerligen.

Samma dag var det Stockholmb maraton, så vi fick se massor av vita springa efter svarta. Det var blåsigt men fint väder, jag hade ingen tröja. Det var väldigt tur att jag inte tog mitt nipslip-linne, hade varit nipplestand rakt igenom hela dagen. Synd för alla besökarna då, och Joel.

Vi började lite lätt med Insane, för att se om den var Insane. Vi väntade i 45 minuter för en 0.5 minuters åk. Det var Insane, men inte så länge. Jag satt bredvid en tyska, hon tyckte det gick för fort. Slutet kom lite för fort.

En liten instickare: Det var en väldigt tjock person som skulle åka Insane, han behövde en pall för att komma upp i stolen.

I ALLA FALL, så sköt vi efter. Här har vi resultatet:


Joel är grönsaken.

Efter ett åk av Jetline (Erik satt ensam, stackars Erik). Drog vi en Katapulten. Alla tre höll hand under upskjutet. Det var man love på hög nivå. Katapulten tycker jag är den roligaste, för man flyger och man får se en fin utsikt. Man får se den finaste staden i hela världen, om man ska tro vår engelskalärare. Hon tycker att Stockholm, som kallas Venice of the north, är den bästa staden i hela världen.

???

Dagens viktigaste händelse, vet ni vad en var? Ni kommer bli så avundsjuka. SÅ HIMLA AVUNDSJUKA. Jag dog nästan lite när det hände. Lite blöt i byxan. Vi fick se


IDOL-ERIK (Glöm inte strecket, annars blir grammatikpolisen arg på dig). Han pratade med en handikappad tjej. Han verkar som en himla god människa, min Idol. Det var i kön till Fritfall Tilt som vi såg honom. Jag tog hur många bilder som helst, kunde knappt hålla mig. Jag trodde aldrig att jag skulle få se honom påriktigt.

Sen drog vi en burgare.


Samma dag som vi var där var det världens sämsta program, Sommarkrysset. Det som kommer efter Lotta på Liseberg. Men vi fick se Petter, Robyn och en gammal tant. Det var värt det.


Visst ser det kul ut?

I pausen sprang vi till Lustiga Huset för bland det roligaste i hela världen. Vi skrattade hela tiden. Så himla roligt. Slutade med flygande mattor (Jag vågade nästan inte, men vad gör man inte för sina galpals).

Sen hände det massor, en tjej ljög till mig, hon sa att jag skulle vinna M&Ms på mitt nummer. Men jag märkte att hon sa det till alla. Bitch. Jag vann inte.

När jag hade gråtit färdigt och vi hade åkt färdigt allt, Insane blev den sista (Men inte för Erik, han vill åka slänggungorna en sista gång. Han bråkade med en liten amerikan). Sen åt vi massor av sockervadd.


Tjockisjoel. Han är så söt. I bakgrunden har vi Erik som åker för fulla muggar.

Sen skuttade vi iväg till bussen, med fulla magar och leenden på läpparna. Trallala. Glada pojkar helt enkelt.


Förutom Joel, han fick inte ligga.

1 kommentarer

Erik

14 Jun 2010 20:08

Sluta skriva så bra. ._.

Kommentera

Publiceras ej