Nu är det dags för

JOHAN modebloggarN ANDERSSON att göra det han är bäst på!

<3<3<3 En dagens outfit! <3<3<3


Alla mina läsare är förhoppningsvis tillräckligt modemedvetna för att se vart allt är från. Annars förtjänar ni inte min blogg.

Men för Erik, som inte kan se skillnad på en Chanel och Versace (Hahahaha, lillen då):
  • Hatt. Next, London
  • Jacka. Cheap Monday
  • Kofta. Carlings
  • Skjorta. Urban Outfitters
  • Bälte. Cheap Monday
  • Byxor. Cheap Monday
  • Skor. Converse, London
Cigarettfimpen är inte min, men den ligger där för dramatisk effekt. Jag tog bilden i en urban setting, med klottret i bakgrunden för att visa moderna samhällets förfall. Som en juxtaposition mellan det fula och det fina (Jag).

Och ni trodde jag bara var en dum brunett med stora bröst.

2 kommentarer

sara igen

14 Jun 2010 00:35

eller så tog JAG bilden

Erik

14 Jun 2010 20:11

Får jag ta på dina bröst?

Kommentera

Publiceras ej