Dom håller hand. Special offer just for you.

Min bloggis design ser lite brokeded ut. Man tycker ju att jag borde fixa det. Men nä. Som mitt hår, det behövs klippas. Men nä. Eller jo. Nästa vecka hoppas jag. (Efter att ha kollat på några lite äldre bilder). Herregud nästa vecka. Bloggisens design får vänta. EDIT: Designen ser tydligen inte så kaosig längre.

Matteprov i morgon! Då vet ni vad man gör. Inte pluggar matte i alla fall. Ny dag, ny låt:

http://open.spotify.com/track/1FQ0mhQkK7VAJJIW2sWr9r

Varsågod kära vänner. Lyssna och skrik så högt ni kan i refrängen, inte sjunga, skrik.

Nu ska jag sova, vissa här har ju skola att gå till.

PS. Jag ska på dejt på fredag. Pirrigt.


1 kommentarer

sara

25 Mar 2010 01:11

1. du klarade det. du är bäst. :)

2. tycker ditt hår är fint även fast det är lite långt. det är busigt. :)

3. don't wanna be all by myself :(

4. jag ska också på dejt. jag är så nervös.

Kommentera

Publiceras ej