Nu har det gått ett tag sedan jag rapporterade in senast. Jag kollade på film, somnade aldrig. Det var en bra film, så jag tänkte att det skulle vara dumt att somna under den. Efter ett tag kom jag fram till att man hinner ju kolla på film om man har sovmorgon också, så det ska jag tänka på när jag är vuxen. Nästa vecka alltså.

Status: Jag har nu klätt på mig, ska ta bussen till körskolan om en timme och göra vägarna osäkra.


Annars idag har jag inte gjort något tokigt, skulle göra en superpyttipanna med pyttipannan från igår. Jag hade i lite tomat och tänkte steka lite bacon till mina ägg. Det skulle gå snabbt så jag gjorde baconen i mikrovågsugnen (Man kan göra sånt). Det gick inte så bra. Slängde mina bacon.

PS. Ser bilden konstig ut för er också? Typ lite platt? Jag tror min bästa vän håller på att bli gammal, som jag.


1 kommentarer

Erik

08 Oct 2010 23:40

Råfin

Kommentera

Publiceras ej