Idag har jag varit ihop med världens bästa flickvän i 7 månader och 1 dag. Alltså igår firade vi 7 månader. Det var kul. Som den kassanovan jag är precis när vi vaknade åkte jag och köpte oss Ben & Jerry's och croissanter. Av Sara fick jag pussar, det jämnar ut sig eftersom jag hade glömt att vi firade 7 månader. Sen såg vi på Toy Story 3D. Jag lovar att jag inte grät när alla leksakerna höll på att dö eller när dom gavs bort till en liten flicka. Jag grät manstårar. Sara grät som en tjej.

Annars pågår det just nu ett LAN hemma hos Johan. Sara spelar Sims så det smäller om det och jag gör inte så mycket. Har en DO jag kanske lägger upp sen, en som sträcker sig från lördag till måndag. Men att lana med sin flickvän äger. Nu ska jag pussa på henne.

PS. Sara är bäst.

1 kommentarer

Erik

05 Sep 2010 23:00

DO låter som DOuche SMACKDOWN

Kommentera

Publiceras ej