Läsare, igår lovade jag att det skulle komma upp en DO. Och ni vet att jag är väldigt seriös med mina DO's. Ingen modebloggare utan DO's, eller hur?

Lite btw, såg att Ana Gina (Vagina?) vann roligaste bloggen. Hon suger ju, och inte på samma sätt som min flickvän. Är inte ledsen för jag missade det.


Bild © Sara Edström

Ni kanske märker att det är en väldigt liknande outfit från några veckor tillbaka (Om ni inte kommer ihåg). Men det är en kär gammal outfit som jag gillar att ha på helgen och mysa runt i.
  • Hatt, next London ♥
  • Halsduken, min flickväns (säkert från London också) ♥
  • T-shirt, Hot Topic. Miami ♥
  • Tröja, HM (jag vet, men även kolgruvor har sina diamenter) ♥
  • Byxor, Cheap Monday, Sthlm ♥
  • Kalsonger, Top man, Sthlm
  • Strumpor, Happy Socks, Kosta boda ♥
  • Grå sko, Converse, London ♥
  • Mörkare grå sko, Converse, London ♥
En internationell outfit alltså. Om ni vill att något av det ska upp i en planerad bloppis, så säg till. Puss på er väninnor.

1 kommentarer

It.

26 Sep 2010 22:04

Jag läser typ.. Regelbundet. Y ^_^

Kommentera

Publiceras ej