Tuffare än någonsin. Mitt hår har blivit kortare så headern är inte representativ över hur jag ser ut. Dessutom är sommaren över, min sommarskjorta ska av.

Idag var vi på grönan, i fysiksyfte. Kostade 125 kronor, vi var där i två timmar och åkte två saker. Värt. Annars då? Modest Mouse är fortfarande bra och vi har för mycket att göra i skolan.


Men som ni ser är denna modebloggaren fit for fight! Och jag klarar allt.

PS. Känns som jag borde göra en blogglunch, eller bloppis för att öka min status och knyta samman mindre kända bloggare med mig. Hör av er.

4 kommentarer

lin1

09 Sep 2010 19:52

COUNT ME IN!!!1

lin1

09 Sep 2010 20:35

och hälsa din bror och tacka för den jättebittra kommentaren på min fb

Nathalie

09 Sep 2010 20:49

RAWR

Erik

10 Sep 2010 07:16

lin1 det är inte direkt som att man har rätt att klaga på någonting när man är i sollandet i 10 dagar



JAG VILL OCKSÅ KOMMA

Kommentera

Publiceras ej