Det är söndag idag och det är alltid lika tråkigt. Dagen innan en måndag. Men "den har varit mysig" säger Sara och jag måste hålla med. Jag har fått lite klagomål på mitt förra inlägg, även fast hon som klagade gick med på att som skrevs.

Men nu tänkte jag fråga er läsare om en fråga, vilka är ni? Det vore trevligt om ni kunde kommentera vem ni är. För jag har nu runt 11 regelbundna läsare. Det växer så det knakar, och det är alltid trevlig trevligt med tillskott i familjen. Trots det vet jag att ingen orkar svara på såna frågor, för jag gör aldrig det heller. Men om ni vill och känner för det.

Om tillräckligt många kommenterar av er, så kan jag tänka mig att lägga upp en bild på min chorizo. Som ett litet tack. Eller om ni har några andra önskemål så kan ni skriva dom i er kommentar.

PS. Sara tyckte inte att jag skulle lägga upp min chorizo, men

5 kommentarer

alice

27 Sep 2010 09:00

jag läser!!!!!!

madde

27 Sep 2010 09:57

jag med!!!!!!

s

27 Sep 2010 13:56

jag läser såklarttttt

lin1

27 Sep 2010 14:33

rå läser

Erik

27 Sep 2010 16:33

me too!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej