Jag läste What movie scene has disturbed you the most? på reddit. Det finns många sjuka filmer, man blir ju lockad att kolla på dom. Jag som är rädd för läskiga filmer. Jag blir ju rädd av att bara läsa om dom. Det är nu det vore bra att ha sin flickvän här, så hon kan säga att det inte är läskigt på riktigt. Men jag får krama mina gosedjur istället. Kanske duger, men mina fötter fryser. Och jag kan ju inte värma mina fötter på mina kalla gosedjurs ryggar, Saras rygg är mycket varmare och gosigare. Saknar henne lite, även fast det bara är en natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag får göra det, om jag vill.

Nu har jag ingen konstig bild att ladda upp, så jag får avsluta med ett god natt.

God natt.

1 kommentarer

Erik

18 Feb 2011 08:04

Hur länge sen var det sov utan sara, egentligen?

Kommentera

Publiceras ej