Så nu har vi varit i det stora GBG. Jag missade en dag i skolan men fick typ massor av pussar från Sara istället. Klart värt det. Så fick jag också världens finaste present: en fotobok med foton från vårat första år. Tycker det var mer värt än resan, för det var min present till Sara. HELA RESAN. Bara så ni vet att jag är Saras sugardaddy. Något vi kom överrens om snabbt i vår relation.

Här har ni en bild på Sara när hon sitter och fikar på ett väldigt fancy fik på Avenyn (Typ???).

Man vet att ett fik är fancy när menyerna och allt står på franska. Dessutom när ålderdomspatrullen sitter och loungar med sina Louis Vitton väskor, eller en grupp göteborska indie/stekare sitter och dricker varsin kopp Cafe au Lait. Och man vet att det är fancy när vi kliver in och beställer varsin svensk BULLE.

När jag har tillgång till fler bilder så bloggar jag igen. Sara är sjuk och det är synd om henne.

2 kommentarer

sarki

07 Feb 2011 15:15

Det var en råbra helg.

Anna

12 Feb 2011 17:23

lite söt är han allt

Kommentera

Publiceras ej