Så hon skickade massor av bilder på mig och henne via mms. Och min mobil kan inte ta emot mms så man måste öppna dom på datorn. Tele2s hemsida är superseg så det var lite jobbigt. Men min flickvän är söt ändå. Fast nu tvingar hon mig ladda upp alla bilder, så hon har något att läsa. Jag är ingen toffel, jag bara hoppas på att få något i gengäld.


Mina händer då. Och ett ben.

[BILD BORTTAGEN. Tror man såg min spillevink på bilden??? Vad skickar Sara för bilder till mig. Snuskigt.]
Nyvaken????


Sara smygfotar mig som vanligt. Hehe gumz. Can't get enough.


Pusselipuss. Sara har på sig Eriks halsduk så det här är nästa incest.


Söt hon är.


Goseligos.


Sara ska testa sin nya duschmössa. OBS OBS. Inte naken.


Ute och chillar i skogen.


Random????

Aja orkade inte ladda upp fler. Det var dom. Varsågod!

3 kommentarer

Annica

10 Jan 2011 00:37

fina bilder ;D

Millmill

13 Jan 2011 22:30

Psst, me like goseligos-bilden, slut på psst.

Kommentera

Publiceras ej