Man kunde få massor av olika diamanter i den här versionen, och jag fattade inte hur man fick en av dom så då orkade jag inte. Sen kollade jag på youtube och man skulle inte kunna få dom förrän jättelänge. Och det orkade jag verkligen inte.

Så jag pillade på Eriks grej istället (inget med incest att göra). Jag letade efter bilder på Erik, men kom fram till att han tar för många bilder där han liknar Dave-Dave. Exempel:


Om ni inte vet vem Dave-Dave är så får ni googla honom.

Men i alla fall, jag vill ju inte ha en fulbild till Eriks kommande bloggfolio (bloggfolio är en sammansättning av orden blogg och portfolio, för oss insatta i ämnet). Då kom jag på att jag kan ju lika gärna ta en bild på mig! Vi är ju samma person, ingen märker någon skillnad. Dessutom så kommer nog min bild göra sidan automatiskt mycket snyggare.

Nu vill jag göra en shout out till min homey Louise, som gör en tjänst för vårt land genom att jobba natt. Hon är sekreterare för ett företag som tar hand om blodprov och sånt. Vi chattar vilt på facebook och hon hör spöken utanför fönstret. Vi tänker på dig Louise. Hjärta hjärta och allt sånt.

Lite sova på det här vore ju kanske inte så dumt. Jag änker nog avsluta med att det regnar. Dumma väder.

Kommentera

Publiceras ej