Idag vid femsnåret bestämde jag mig för att duscha och klä på mig fint. För varför ska man ha kläder om man inte använder dom!!!!! Man ska vara fin i alla situationer, även när man ska sitta vid datorn. Det är mitt modebloggartips till er. Man vet aldrig när paparazzi ska dyka upp med en kamera, var alltid redo med duckface.

Nu är jag klar med Saras grej, nästan i alla fall. Men ni får se på söndag. Visst är det spännande? Ingen vet vad jag håller på med. Men nu har jag börjat med Eriks grej, så han är väl glad. Och på tal om grejer


Där har vi en stor grej. God var den.

Men nu ska jag spela Crash Bandicoot 2 och jag bryr mig inte vad frugan tycker. Hon är inte här så hon får skylla sig själv! Ses om 2 veckor, när jag har klarat spelet. Glöm inte att kolla på hipp-hipp som börjar om 20 minuter. Hej då.

Kommentera

Publiceras ej